052-4423268
לגיוס עובדים וייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם

 

 

חברת השמה PPC מנהל קמפיינים

  1. דף הבית
  2. השמה לשיווק דיגיטלי
  3. חברת השמה PPC מנהל קמפיינים
שיווק ביוטיוב

גיוס מנהל קמפיינים

בעולם המהיר של שיווק דיגיטלי, פרסום בתשלום לפי קליק (PPC) הוא כלי נפוץ מאוד למפרסמים. אין זה מפתיע שהביקוש לאנשי PPC מיומנים בישראל נמצא במגמת עלייה כבר מספר שנים. כדי להישאר תחרותי בנוף הדיגיטלי הזה, אתה צריך צוות של מומחים שיכול לנהל ביעילות קמפיינים של PPC ולהניב תוצאות.

השמת מנהלי קמפיינים – חשיבות תפקיד PPC

תפקידי PPC חיוניים להצלחתו של כל ארגון או סוכנות דיגיטל המחפשים להביא לידים או לייצר נוכחות דיגיטלית. הנה הסיבות שגיוס לתפקידי PPC חיוני:

אופטימיזציה של הוצאות פרסום: למקצועני PPC יש את המומחיות להקצות תקציבי מודעות ביעילות, תוך הבטחה שכל שקל שהוצא יתורגם לקליקים והמרות בעלי ערך גבוה.

אסטרטגיית מילות מפתח: הם עורכים מחקר מילות מפתח יסודי ומתעדכנים במגמות בתעשייה, מובילים תנועה ממוקדת לאתר שלך וממקסמים החזר של ROI.

ניתוח נתונים: מומחי PPC מפרשים נתונים ממסעות פרסום, משנים אסטרטגיות בזמן אמת כדי להשיג תוצאות טובות יותר ולשפר את ביצועי הקמפיינים.

עותק מודעה וקריאייטיב: הם אחראים ליצירת עותק מודעה ודברים ויזואליים משכנעים שמעסיקים לקוחות פוטנציאליים ומניעים אותם לנקוט בפעולה.

יתרון תחרותי: מומחי PPC עוזרים לארגון שלך להשיג יתרון תחרותי על ידי הישארות לפני המתחרים בתחום הפרסום המקוון.

 

גיוס למשרות ניהול קמפיינים עם ריקרוטיקס

אז מדוע לעבוד איתנו?

אנו מתמחים בגיוס לשיווק דיגיטלי. אנו מבינים את הניואנסים של תפקידי PPC ואת מערכי הכישורים הייחודיים הנדרשים. הצוות שלנו משתף פעולה עם הארגון שלך כדי לזהות את הכישורים, הניסיון והכישורים המדויקים הדרושים להצלחה.

רשת כישרונות נרחבת: אנו מכירים רשת רחבה של אנשי  PPCבישראל. הרשת שלנו משתרעת הן למחפשי עבודה פעילים והן למועמדים פסיביים שאולי אינם מחפשים באופן פעיל אחר הזדמנויות חדשות אך עשויות להתאים באופן מושלם לארגון שלכם.

הצלחה מוכחת: ל- RecruitX יש רקורד של השמה מוצלחת של אנשי PPC בחברות מובילות. המגייסים המנוסים שלנו מאתרים מועמדים המתיישרים עם הצרכים והערכים של הארגון שלך.

התאמה תרבותית: מעבר לכישורים, אנו נותנים עדיפות להתאמה תרבותית כדי להבטיח שהמועמדים שעליהם אנו ממליצים משתלבים בצורה חלקה בצוות שלך, ומטפחים סביבת עבודה שיתופית ופרודוקטיבית.

 

רוצים שנגייס לכם מנהלי קמפיינים ומשרות שיווק?

השאירו פרטים בתחתית העמוד ונשמח לסייע

אולי יעניין אותך גם: