052-4423268
לגיוס עובדים וייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם

 

 

גיוס אנשי שיווק ומשרות בתחום הדיגיטל

  1. דף הבית
  2. בלוג הגיוס שלנו
  3. בלוג משאבי אנוש
  4. גיוס אנשי שיווק ומשרות בתחום הדיגיטל
שיווק דיגיטלי

גיוס אנשי שיווק דיגיטלי ומרקטינג היא משימה מאתגרת. התחרות בשוק גדולה מאוד והטאלנטים מקבלים הצעות רבות. אז איך נוכל לגייס טוב יותר מהמתחרים?

 

שינויים באקלים התחרותי בהייטק וסטארטפים

בעידן של מיזוגים בין חברות, פלטפורמות חברתיות חדשות בכל רגע, גם מקצועות הדיגיטל משתנים וחשוב לעמוד בקצב. לדוגמא – שיווק במייל שהיה חזק מאוד עד לפני כעשור הפך בהדרגה לפרסום יותר ויותר “ספאמי”. גם הודעות הSMS שהיו כלי פרסומי חזק הפכו לכלי שפחות מסתכלים עליו בעקבות תוכנות כמו ווטסאפ וויבר. לכן, חשוב תמיד להישאר מעודכנים בטכנולוגיות החדשות ולהבין את התעשייה שאליה אנו מגייסים.

 

גיוס עובדים בטלגרם

טלגרם הולך ותופס תאוצה בכל העולם וגם בישראל. קבוצות מחפשי עבודה המתמחות בז’אנרים מסוימים דוגמת Corona Jobs (להצטרפות לקבוצה לחצו כאן) המתמחה בעיקר בדיגטל וטכנולוגיה וקבוצת נוספות המתמחות בהייטק ותחומים נוספים, הפכה האפליקציה למקום פופלארי מאוד לגיוס. קבוצת טלגרם שבה יש 500 חברים, אפקטיבית לרוב פי כמה מקבוצות פייסבוק שבהן יש אלפי וגם עשרות אלפי חברים. הייחוד של טלגרם הוא בזמינות והמענה המהיר, בניגוד לפייסבוק שהפך לסוג של “מזבלת פרסום”.

 

גיוס אנשי מרקטינג בפייסבוק

אז נכון שרשמתי לפני שנייה שפייסבוק הפך לכלי ספאם, אך הוא עדיין יכול להיות רלוונטי באמצעות שימוש נכון. אז מהו שימוש נכון? חשוב לדאוג לאתר קבוצות רלוונטיות לתחום השיווק ולאו דווקא קבוצות שיש בהן הרבה חברים. זכרו כי הרבה חברים=הרבה פרסומים ולכן לא בהכרח יראו את הפרסומים שלכם. איך מחפשים? באופציית החיפוש של פייסבוק חפשו בעברית ובאנגלית מילים רלוונטיות ואתרו קבוצות רלוונטיות לגיוס שלכם.

 

גיוס באמצעות ווטסאפ (WHATSAPP)

בניגוד לפלטפורמות אחרות שבהן ניתן לאתר קבוצות בווטסאפ חייבים לקבל לינק להצטרפות. איך משיגים לינק לקבוצות רלוונטיות למרקטינג? לחצו כאן לאחת הקבוצות. בנוסף, תשאלו חברים מהתחום שיכולים אולי להכיר קבוצות ולצרף אתכם.

 

מאגר מועמדים בדיגיטל

תמיד השאירו מודעות פתוחות למשרות שאתם מגייסים לעיתים קרובות. אספו את קורות החיים של המועמדים והרחיבו את המאגר שלכם. ברגע שתפתח המשרה יהיו לכם מועמדים רבים שיכולים להיות רלוונטיים.

בצעו הצלבה בין משרות

מה שמייחד את תחום הדיגיטל הוא העובדה שרבים מן המועמדים עשו מספר תפקידים ולכן יכולים להתאים לתפקיד רבים. לכן, תתקלו במקרים רבים במועמד לתפקיד אימייל מרקטינג שיודע לעשות גם SEO, איש מדיה שעשה אפיליאציה או PPC וכו’. רבים מהם עוברים בין התפקידים השונים ואף חוזרים אליהם במהלך הקריירה.

 

שווקו את מקום העבודה שלכם בסושיאל

כאשר מגיע אליכם מועמד פוטנציאלי, בייחוד מתחום הדיגיטל, הוא ככל הנראה ייבחן את מקום העבודה שלכם ברשתות החברתיות. תמיד טוב ומושך להראות פרופילים אקטיביים בפייסבוק, לינקדין ואינסטגרם של ערבי צוות, פעילויות, שירותים, מוצרים וכו’.

 

השמה לשיווק דיגיטלי הציעו הכשרות מקצועיות

לעובדי הדיגיטאל חשוב מאוד להפתח מקצועית. הציעו לעובדים ומועמדים הכשרות מקצועיות, אופציה להסבה מקצועית במהלך הדרך, קורסים דיגיטלים ועוד. מדובר בכלי מעולה לגיוס עובדים ומיתוג מעסיק.

 

גיוס שיווק - עבודה מהבית ככלי גיוס

עוד לפני משבר הקורונה ובוודאי לאחריו, תחום העבודה מהבית הולך וצובר תאוצה בקרב מקומות עבודה רבים. בייחוד בתחום הדיגיטל שבו לרוב נדרש מחשב, טלפון ואינטרנט לבצע את העבודה. מומלץ לשווק מדיניות של עבודה מהבית בחלק מהתפקידים או מדיניות של עבודה חלקית מהבית לפי ותק, תפקיד וכו’.

 

השקיעו בתהליך גיוס מגניב וייחודי

המועמדים יודעים להעריך (וגם לא להעריך) תהליך גיוס. אם התהליך קצר ולא מקצועי זה עשוי לייצר חוסר חשק למועמדים לרצות ולעבוד בחברה שלכן. ולהיפך – תהליך גיוס ייחודי ומקצועי יגרום למועמד שמתמיין למספר משרות לרצות ולעבוד אצלכם. זכרו כי צריך שניים לטנגו. לא מספיק שאתם תרצו את המועמד, צריך שגם המועמד ירצה אתכם. זהו לרוב השידוך הטוב ביותר.

 

לסיכום

תחום הדיגיטל הינו תחום מאתגר מאוד ורווי בתחרות על הטאלנטים הטובים ביותר. חשוב מאוד לוודא שאנו ממקסמים את מיתוג המעסיק ויכולת הגיוס שלנו על מנת להגיע למועמדים האיכותיים ביותר.

 

על הכותב

רועי ברק הוא הבעלים של חברת RecruitX המתמחה בהשמת בוטיק בתחום הדיגיטל והטכנולוגיה ושל קבוצת ברק המספקת שירותי ייעוץ עסקי.

 

רוצים שנסייע לכם לגייס עובדים בתחום השיווק? השאירו פרטים בתחתית הדף ונחזור אליכם

אולי יעניין אותך גם: