052-4423268
לגיוס עובדים וייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם

 

 

גיוס עובדים לדיגיטל ושיווק

  1. דף הבית
  2. השמה לשיווק דיגיטלי
  3. גיוס עובדים לדיגיטל ושיווק
סושיאל מדיה

גיוס למשרות שיווק דיגיטלי

בנוף הדיגיטלי המתפתח במהירות של היום, עסקים ברחבי העולם ממנפים את השיווק הדיגיטלי כדי להגיע לקהל היעד שלהם ולהניע צמיחה. ישראל, הידועה בזכות האקולוגית הטכנולוגית המשגשגת שלה, אינה יוצאת דופן. הדרישה לאנשי מקצוע מיומנים בשיווק דיגיטלי בישראל גברה בשנים האחרונות, מה שהוביל להופעתם של תפקידים מיוחדים שונים בתחום. במאמר זה נתעמק ב-10 עמדות השיווק הדיגיטלי הנפוצות ביותר ונשתף באסטרטגיות לגיוס טאלנטים מובילים בישראל.

 

משרות נפוצות לגיוס בשיווק דיגיטלי

גיוס מנהל שיווק דיגיטלי

מנהלי שיווק דיגיטלי מפקחים על כל אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי, כולל תכנון קמפיינים, ניהול תקציב ועבודה עם ספקים חיצוניים. הם ממלאים תפקיד מכריע בהתאמת מאמצי השיווק עם יעדי החברה.

אסטרטגיית גיוס: חפשו מועמדים מנוסים עם רקורד מוכח באסטרטגיית שיווק דיגיטלית, ניהול צוות וניתוח. נטוורקינג בתוך קהילת הטכנולוגיה בישראל יכולה לסייע בזיהוי כישרונות מובילים.

גיוס כותב תוכן

מומחי שיווק תוכן יוצרים ומפיצים תוכן מרתק על פני פלטפורמות שונות כדי למשוך ולשמר לקוחות. הם אחראים ליצירת פוסטים מושכים בבלוג, סרטונים ותוכן מדיה חברתית.

אסטרטגיית גיוס: חפשו מועמדים בעלי כישורי כתיבה ויצירתיות חזקים, כמו גם הבנה עמוקה של SEO וניתוח תוכן. חפש תיקי עבודות המציגים קמפיינים מוצלחים של תוכן.

גיוס מומחה SEO – קידום אורגני

מומחי קידום אתרים מבצעים אופטימיזציה של אתרים ותוכן כדי לדרג גבוה יותר בתוצאות מנועי החיפוש. הם עורכים מחקר מילות מפתח, מיישמים אסטרטגיות SEO בעמוד ומחוץ לדף ועוקבים אחר ביצועים.

אסטרטגיית גיוס: חפשו מועמדים בעלי הבנה טובה של שיטות עבודה מומלצות לקידום אתרים וניסיון באופטימיזציה של אתרים למנועי חיפוש. הסמכות כמו גוגל אנליטיקס וגוגל אדס יכולות להיות יתרון.

גיוס מנהל מדיה חברתית / מנהל סושיאל

מנהלי מדיה חברתית מטפלים בנוכחות החברה בפלטפורמות חברתיות, יוצרים ואוצרים תוכן, יצירת אינטראקציה עם עוקבים והפעלת קמפיינים פרסומיים בתשלום.

אסטרטגיית גיוס: חפשו מועמדים בעלי כישורי תקשורת מצוינים, הבנה עמוקה של מגמות מדיה חברתית וניסיון בניהול חשבונות מדיה חברתית לעסקים.

גיוס איש שיווק בדוא"ל אימייל מרקטינג

מומחי שיווק בדוא"ל מעצבים ומבצעים קמפיינים לשיווק בדוא"ל כדי לטפח לידים ולהניב המרות. הם מנתחים את ביצועי האימייל ומפלחים את הקהל להעברת הודעות ממוקדות.

אסטרטגיית גיוס: חפשו מועמדים בעלי מיומנות בכלי שיווק בדוא"ל, בדיקות A/B וניתוח נתונים. הסמכה בשיווק בדואר אלקטרוני יכולה להיות יתרון.

גיוס מומחה PPC (תשלום לפי קליק).

מומחי PPC מנהלים קמפיינים פרסומיים בתשלום בפלטפורמות כמו Google Ads ו-Facebook Ads. הם אחראים על מחקר מילות מפתח, יצירת מודעות ואופטימיזציה של הוצאות המודעות.

 

אסטרטגיית גיוס: חפש מועמדים עם מומחיות בפרסום PPC, כולל ניתוח מילות מפתח, ניהול הצעות מחיר ואופטימיזציה של קמפיינים. אישורי Google Ads ו-Facebook Blueprint הם בעלי ערך רב.

גיוס אנליסט שיווק

אנליסטים אוספים ומנתחים נתונים כדי למדוד את האפקטיביות של קמפיינים שיווקיים דיגיטליים. הם מספקים תובנות להנחות אסטרטגיה וקבלת החלטות מונעות נתונים.

אסטרטגיית גיוס: חפשו מועמדים עם כישורים אנליטיים חזקים, מיומנות בכלים לניתוח נתונים כמו גוגל אנליטיקס, ורקורד של שימוש בנתונים לשיפור ביצועי השיווק.

גיוס מעצב גרפי

מעצבים גרפיים יוצרים תוכן חזותי, כולל גרפיקה, אינפוגרפיקה ובאנרים, כדי לשפר את המשיכה החזותית של מסעות פרסום שיווקיים דיגיטליים.

אסטרטגיית גיוס: חפשו מועמדים עם תיק עבודות עיצוב חזק, מיומנות בתוכנות עיצוב גרפי (למשל, Adobe Creative Suite), ועין לאסתטיקה.

מומחה לאופטימיזציה של שיעור המרות (CRO).

מומחי CRO מתמקדים בשיפור שיעורי ההמרה באתר על ידי אופטימיזציה של חווית משתמש, בדיקות A/B וניתוח התנהגות משתמשים.

אסטרטגיית גיוס: חפשו מועמדים עם רקע בעיצוב חווית משתמש (UX), בדיקות A/B וחשיבה מונעת נתונים.

גיוס מנהל שיווק משפיענים

מנהלי שיווק משפיענים משתפים פעולה עם משפיעני מדיה חברתית כדי לקדם מוצרים או שירותים. הם מזהים, מנהלים משא ומתן ומנהלים קשרים עם משפיענים.

אסטרטגיית גיוס: חפשו מועמדים בעלי ניסיון בשיווק משפיענים, מיומנויות בניית מערכות יחסים והבנה עמוקה של מגמות ומשפיענים במדיה החברתית בשוק הישראלי.

 

אסטרטגיות גיוס לתפקידי שיווק דיגיטלי בישראל

נצל לוחות דרושים מקומיים: פרסם משרות פנויות בלוחות דרושים פופולריים בישראל כמו Jobnet, AllJobs ו-Glassdoor Israel כדי להגיע לקהל רחב יותר.

רשת בקהילות טכנולוגיות: השתתפו באירועים טכנולוגיים, כנסים ומפגשים בישראל כדי ליצור קשר עם מועמדים פוטנציאליים ואנשי מקצוע בתעשייה.

חברות השמה – ריקרוטיקס היא החברה המובילה בישראל בגיוס לעולמות השיווק. היא מתמחה בשיווק ומכירה אלפי טאלנטים בתחום בכל ישראל.

 

זה בסדר, אם הגעתם לפה אתם יכולים לשאול… כי הרי זו הסיבה שאתם פה. אז נשמח לעזור לכם קצת עם הניסוח של השאלה… האם אתם מעדיפים לשאול אותנו מה אנחנו עושים אחרת… או אולי תעדיפו לשאול מדוע כדאי שנעבוד איתכם. אז אנחנו יכולים לספר לכם שאחנו מבינים מרקטינג, גייסנו להרבה משרות בתחום וגם אנחנו עובדים עם חיפוש בוליאני בלינקדין וגם אנחנו צדים בטלגרם וגם בפייסבוק וגם בעוד המון מקומות ויש לנו את המועמדים הכי שווים. אבל את זה כל אחד יכול להגיד לכם והאמת היא שמרבית החברות עושות את זה. אז במה אנחנו שונים? אנחנו מוכרים אותך – הלקוח. מה זה אומר? זה אומר שאנחנו לומדים להכיר אותך ואת הצרכים שלך ומדברים כאילו אנחנו עובדים אצלך בחברה. איך אנחנו עושים את זה? מנהל/ת תיק הלקוח שלנו תגיע אליכם למשרד לפגישה וגם תצטרך במידה ותרצו לראיון של מועמד שאנו מביאים כדי להבין איך אתם חושבים ומה חשוב לכם. ומה עם תהליך הליווי שלנו? אנחנו שמחים ששאלת. אנחנו מלווים כל לקוח וכל מועמד אישית. ואם אתם סקפטיים אז מצוין, חובת ההוכחה עלינו!

רוצים שנסייע לכם לגייס אנשי שיווק?

השאירו פרטים בתחתית העמוד ונשמח לסייע.

 

 

 

אולי יעניין אותך גם: