052-4423268
לגיוס עובדים וייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם

 

 

חברת השמה למשרות אדמיניסטרציה

  1. דף הבית
  2. שירותי גיוס
  3. חברת השמה למשרות אדמיניסטרציה
אנשים עם חליפות

גיוס למשרות בקאופיס 

בנוף העסקי הדינמי של ימינו, ארגונים דורשים אנשי מקצוע מיומנים במיוחד כדי לנהל את פעילות ה-back office שלהם ביעילות.  ממנהלות משרד ועד עוזרים/ת אישיים ונציגי Back Office, תפקידים אלה ממלאים תפקיד מרכזי בהבטחת תפקוד חלק של החברה.  אנו בריקרוטיקס מבינים את הדרישות הייחודיות של גיוס לתפקידי בק אופיס בישראל, ומציעים את הפתרונות הטובים ביותר לצרכי הגיוס שלך.

חברת השמה בקאופיס – תפקידים נפוצים

  1. **מנהל/ת משרד**:

מנהל/ת משרד היא עמוד השדרה של המשרד האחורי.  היא אחראית על פיקוח בנושא משימות אדמיניסטרטיביות, תיאום תפעול משרדי והבטחת סביבת עבודה פרודוקטיבית. תפקידן דורש שילוב של מנהיגות, כישורים ארגוניים ויכולת לנהל את משאבי המשרד ביעילות.

  1. **עוזר/ת אישי/ת**:

עוזרים אישיים מספקים תמיכה חשובה למנהלים הבכירים. הם מטפלים במשימות תזמון, תקשורת וניהול, ומאפשרים לצוות הבכיר להתמקד בפעילויות אסטרטגיות. לתפקיד זה נדרשים לרוב כישורים בינאישיים חזקים, תשומת לב לפרטים ויכולת לשמור על סודיות.

  1. **נציג Back Office בק אופיס**:

נציגי Back Office אחראים על משימות שונות כגון הזנת נתונים, עיבוד עסקאות וניהול שאילתות לקוחות. מדובר באנשי מקצוע שעובדים לרוב מאחורי הקלעים, ומבטיחים זרימה חלקה של נתונים ומידע בתוך הארגון.

  1. **אנליסט**:

אנליסטים חיוניים בפעילות מאחורי הקלעים, במיוחד במחלקות כספים, שיווק ומכירות. הם אחראים על ניתוח נתונים פיננסיים, יצירת דוחות ומתן תובנות המסייעות בקבלת החלטות.  כישורים אנליטיים ומספריים חזקים הם המפתח לתפקיד זה.

  1. **רכז/ת משאבי אנוש**:

רכזי משאבי אנוש מטפלים במשימות אדמיניסטרטיביות שונות במחלקת משאבי אנוש.  הם מסייעים בגיוס, הצטרפות ושמירה על רישומי עובדים.  תקשורת יעילה וכישורי ארגון חיוניים להצלחה בתפקיד זה.

גיוס עובדי אדמיניסטרציה עם ריקרוטיקס

אנו בריקרוטיקס מתמחים בגיוס עובדים לתפקידי Back Office בישראל. 

זה בסדר, אם הגעתם לפה אתם יכולים לשאול… כי הרי זו הסיבה שאתם פה. אז נשמח לעזור לכם קצת עם הניסוח של השאלה… האם אתם מעדיפים לשאול אותנו מה אנחנו עושים אחרת… או אולי תעדיפו לשאול מדוע כדאי שנעבוד איתכם. אז אנחנו יכולים לספר לכם שאחנו מבינים בגיוס מטה, גייסנו להרבה משרות בתחום וגם אנחנו עובדים עם חיפוש בוליאני בלינקדין וגם אנחנו צדים בטלגרם וגם בפייסבוק וגם בעוד המון מקומות ויש לנו את המועמדים הכי שווים. אבל את זה כל אחד יכול להגיד לכם והאמת היא שמרבית החברות עושות את זה. אז במה אנחנו שונים? אנחנו מוכרים אותך – הלקוח. מה זה אומר? זה אומר שאנחנו לומדים להכיר אותך ואת הצרכים שלך ומדברים כאילו אנחנו עובדים אצלך בחברה. ומה עם תהליך הליווי שלנו? אנחנו שמחים ששאלת. אנחנו מלווים כל לקוח וכל מועמד אישית. ואם אתם סקפטיים אז מצוין, חובת ההוכחה עלינו!

  1. **מומחיות נרחבת בתעשייה**:

לצוות המגייסים המנוסים שלנו יש היכרות מעמיקה עם שוק העבודה הישראלי והדרישות הספציפיות לתפקידי Back Office.  אנו מבינים את מאגר הכישרונות המקומי, ומאפשרים לנו לזהות ולחבר אותך עם המועמדים המתאימים ביותר במהירות.

  1. **פתרונות גיוס מותאמים**:

אנו נוקטים בגישה אישית כדי להבין את צרכי הגיוס הייחודיים שלך.  בין אם אתה מחפש מנהל/ת משרד, עוזר אישי, נציג בקאופיס, אנליסט או כל תפקיד אדמיניסטרטיבי אחר, אנו מתאימים את תהליך הגיוס שלנו כדי למצוא את ההתאמה הטובה ביותר לארגון שלך.

  1. **יעילות וחיסכון בזמן**:

אנו מעריכים את הזמן שלך, ותהליך הגיוס היעיל שלנו מבטיח שתהיה לך גישה לרשימה ממוקדת של מועמדים מתאימים במהירות. המומחיות שלנו בהערכת מועמדים ומיון פירושה שאתה יכול לקבל החלטות מושכלות לעבודה ללא עיכובים מיותרים.

גיוס אנשי המקצוע הנכונים לתפקידי Back Office בישראל חיוני לתפעול חלק של העסק שלך ואנו מציעים פתרון מותאם ויעיל לצרכי כוח האדם שלך. הידע שלנו בענף, הגישה המותאמת אישית והמחויבות שלנו לחסוך בזמן שלך הופכים אותנו לבחירה הטובה ביותר עבור כל דרישות הגיוס שלך.  צור איתנו קשר עוד היום כדי למצוא את ההתאמה המושלמת לצוות המשרד שלך.

השאירו פרטים בתחתית העמוד ונשמח לסייע לכם בגיוס.